SKF Single-Line Otomatik Yağlama Sistemleri

TPM Mühendislik olarak yeni distribütörlüğünü üstlendiğimiz SKF Single‑Line Otomatik Yağlama Sistemleri, endüstriyel tesislerde yağlama işlemini otomatikleştirerek maksimum verimlilik sağlar.

Uygulama alanı ne olursa olsun, SKF single-line (tek hatlı) yağlama sisteminin çalışma prensibi aynıdır:
Merkezi bir yağlama pompası istasyonu, yağı veya gresi tek bir besleme hattı üzerinden otomatik olarak dağıtım elemanlarına iletir. Her bir dağıtım elemanı yalnızca bir yağlama noktasına hizmet eder ve ihtiyaç duyulan yağ veya gres miktarına göre hassas şekilde ayarlanabilir.

Bu sistemler;

tek bir makineyi,

bir makinedeki farklı bölgeleri,

ya da birden fazla ayrı makineyi yağlayacak şekilde tasarlanabilir.

Avantajlar:Uygulama Alanları:
·         Anlaşılması, kurulumu ve bakımı kolaydır.·         Takım tezgahları
·         Neredeyse tüm yağlayıcılarla uyumludur (yağ, akışkan gres, katı gres vb.).·         Baskı makineleri

·         Karayolu ve off-road araçlar

·         Yüksek güvenilirlik sunar.·         İnşaat ve ormancılık makineleri
·         Kolayca genişletilebilir sistem yapısı.·         Çimento endüstrisi
·         Tek bir yağlama noktası tıklansa bile sistem çalışmaya devam eder.·         Gıda ve içecek sektörü

·         Demiryolu uygulamaları

·         Uzun mesafelere pompalama yapabilir ve geniş sıcaklık aralığında çalışabilir.·         Demir-çelik endüstrisi vb.

·         Otomasyon sistemleri

SKF Single-Line Yağlama Sistemleri Nasıl Çalışır?

Tüm single-line (tek hatlı) dağıtım elemanları neredeyse paralel şekilde çalışır. İki farklı çalışma prensibi uygulanabilir:

  1. Pre-lubrication (ön yağlama) dağıtım elemanları:

Pompa, yağlayıcıyı ana hat üzerinden dağıtım elemanlarına iletir. Bu elemanlar, pompa basıncının etkisiyle önceden depolanmış sabit miktarda yağlayıcıyı yağlama noktalarına aktarır. Ardından, ana hattaki basınç düşürülür ve dağıtım elemanının içindeki hazne yeniden doldurulmak üzere hazırlanır. Bir sonraki yağlama çevriminde yağlayıcı tekrar iletilir.

  1. Re-lubrication (yeniden yağlama) dağıtım elemanları:

Yağlama çevrimi sırasında, yağlayıcı dağıtım elemanlarının biriktirme haznelerine dolar. Ancak bu yağlayıcı miktarı, ana hat basıncı boşaltıldıktan sonra yağlama noktalarına iletilir (bu etki “re-lubrication” olarak adlandırılır).

Her iki tip dağıtım elemanında da dozaj miktarı, üzerlerindeki dozaj nipellerinin değiştirilmesiyle kolaylıkla ayarlanabilir.

EN87-1

Çalışma Saatlerimiz

Pazartesi: 09:00 – 18:00

Salı: 09:00 – 18:00

Çarşamba: 09:00 – 18:00

Perşembe: 09:00 – 18:00

Cuma: 09:00 – 18:00

Cumartesi: Kapalı

Pazar: Kapalı

Google Yorumlar

Hüseyin KORUCUOĞLU
Hüseyin KORUCUOĞLU
2023-10-05
Profesyonel kurumsal firma teşekkürler
Ali Acar
Ali Acar
2023-01-11
İnsanlar iyiler alakadar hep yardımcı olmaya çalışıyorlar
Muharrem Korkmaz
Muharrem Korkmaz
2022-10-19
sosyal iliskileri iyi musterilerle
Aziz CEYLAN
Aziz CEYLAN
2021-11-17
Profesyonel ekip

Teklif Al